Головна  →  Адміністрація  →  Колегія  →  Матеріали засідання колегії  →  Порядок денний 13.02.2018

Дніпровська РДА

бульв. Праці, 1/1

(ІІІ-й поверх, к. 301)

13 лютого (вівторок) 2018 року

Початок о 14.30 год.

 

                        ПОРЯДОК ДЕННИЙ                       

засідання Колегії Дніпровської районної в місті Києві державної

адміністрації з питань:

  Про стан виконання у Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації документів органів влади вищого рівня, службової документації, звернень громадян та звернень, що надійшли на розгляд до комунальної бюджетної установи “Контактний центр м.Києва” у 2017 році.

Доповідачі:

Жовнірчик Людмила Василівна – начальник відділу контролю Дніпровської райдержадміністрації

 Доповідь до 5 хв.

 Ревуцька Олена Степанівна – начальник відділу роботи із зверненнями громадян Дніпровської райдержадміністрації

 Доповідь до 5 хв.

Співдоповідач:

Слободяник Альона Володимирівна – заступник начальника відділу роботи із зверненнями громадян Дніпровської райдержадміністрації

 Доповідь до 5 хв.

Обговорення до 10 хв.

 2. Про підсумки проведення санаторно – курортного лікування (оздоровлення) пільгових категорій громадян у 2017 році

Доповідач:

Соя Олександрівна Вікторівна – начальник управління праці та соціального захисту населення Дніпровської райдержадміністрації

Доповідь до 15 хв.

Обговорення до 10 хв.



3. Різне.

Рішення №2

Рішення №3

Версiя для друку

 

 



 Повідомлення про корупцію