Головна  →  Адміністрація  →  Структурні підрозділи  →  Вiддiл роботи із зверненнями громадян

Відділ роботи зі зверненнями громадян

Адреса: 02094, м. Київ, бульвар Праці,1/1

Прийом громадян здійснюється щодня в кабінеті 108

Години прийому громадян:
понеділок – четвер з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00;
п'ятниця з 09.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.45
Обідня перерва з 13.00 до 13.45.

Начальник відділу - Ревуцька Олена Степанівна (каб.№107, тел/факс: (044) 559-51-45)

Заступник начальника відділу - Гітун Ірина Юріївна (каб.№ 109, тел. 292-23-48)

Головні спеціалісти відділу:

Овчарук Тарас Васильович  (каб.№ 108, тел/факс: 292-50-32)                                           

Семенченко Олена Олександрівна (каб.№ 109, тел. 292-23-48)                                       

Єршова Оксана Олександрівна (каб.№110, тел/факс: 558-27-77)

Електронна пошта:  vzgdniprorda@dnipr.gov.ua                  

Прийом та реєстрація письмових звернень здійснюється щодня в каб.№ 108

Основні завдання, функції та права відділу:

·  проводить  прийом громадян та  надає роз’яснення,  рекомендації та консультації з питань, що належать до компетенції відділу;

·  проводить   попередній   запис  громадян    на    особистий    прийом   до  голови, першого  заступника та заступників голови  райдержадміністрації;

·  забезпечує організацію та проведення особистого прийому громадян головою, першим заступником та заступниками голови райдержадміністрації;

·  здійснює прийом, реєстрацію і попередній розгляд письмових звернень громадян, що надійшли  на адресу керівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації та передає  їх на розгляд голові, першому заступнику,  заступникам голови  для  розгляду по суті;

·  здійснює контроль за дотриманням   термінів  розгляду  звернень громадян;

·  аналізує та узагальнює інформацію щодо кількості та  характеру звернень громадян, стану виконавської дисципліни при їх розгляді структурними підрозділами райдержадміністрації, підпорядкованими комунальними підприємствами району;

·  вивчає, узагальнює та поширює досвід роботи із зверненнями громадян, вносить пропозиції з удосконалення та підвищення її ефективності, надає методичну та практичну допомогу в цій роботі структурним підрозділам райдержадміністрації, підпорядкованим комунальним підприємствам, установам та організаціям району;

·  проводить перевірки стану роботи зі зверненнями громадян у відділах, управліннях і службах адміністрації, на підприємствах, установах і організаціях району та доповідає керівництву райдержадміністрації про результати перевірок.

Положення про відділ

Версiя для друку

 

 



 Повідомлення про корупцію