Головна  →  Адміністрація  →  Вакансії  →  відділ у справах сім'ї молоді та спорту1

Ситуаційні завдання

Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація

(м. Київ, б-р Праці 1/1)

оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців відповідно до умов проведення конкурсу:

УМОВИ 

проведення конкурсу на посаду заступника начальника відділу

 у справах сім’ї, молоді  та спорту Дніпровської

районної в місті Києві державної адміністрації (1 вакантна посада) категорія «Б», м. Київ , б- р Праці 1/1

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації державної політики у сфері сім’ї, молоді  та спорту.

2. Здійснює ведення загального та кадрового діловодства, складання планів, звітності;

3. Готує доповідні записки, проекти наказів відділу.

4. Здійснює організаційне забезпечення  роботи відділу;

5.Бере участь у підготовці пропозицій  до проектів міських, державних, національних, галузевих, міжгалузевих програм щодо поліпшення становища в сім’ї, жінок, дітей та молоді, оздоровлення, відпочинку і дозвілля  дітей та молоді, фізичної культури та спорту;

6.Готує заходи, спрямовані на поліпшення у  районі становища сімей, жінок, підвищення  статусу сім’ї у суспільстві, фізичної культури  та спорту;

7. Організовує роботу у відділі з питань розгляду заяв, звернень, скарг громадян, громадських об’єднань, державних, недержавних підприємств, установ  та організацій, органів місцевого самоврядування з питань сім’ї, дітей, жінок, молоді, фізичної культури та спорту.

8. Забезпечує належне виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції», Закону України «Про захист персональних даних».

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4200 грн.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частини другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі подає конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов'язково пред'являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку за формою П-2

 

 

ДС;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (в електронній формі).

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Термін прийняття документів 15 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу до 18 год. 00 хв. 10 жовтня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

13 жовтня 2017 року о 10-00 за адресою : місто Київ, бульвар Праці 1/1 , кім. 317

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Яременко Лариса Олексіївна, 292-00-14,

 kadrvid@dnipr.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра.

 

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

 

3.

Володіння державною мовою

 Вільно

Професійна компетентність

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

1) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
2) стратегічне планування;
3) ведення ділових переговорів;

4) вміння обґрунтовувати власну позицію;


5) досягнення кінцевих результатів. 

2.

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання, ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
2) вміння вільно орієнтуватися у суспільно-політичному просторі, відбирати, аналізувати та узагальнювати інформацію;
3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
4) вміння працювати при багатозадачності. 

3.

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.

4.

Впровадження змін

1) формування та реалізація плану змін;
2) здатність продукувати нові ідеї, управлінські рішення, соціальні технології;
3) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
4) оцінка ефективності здійснених змін. 

5.

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;
2) вміння працювати в команді та керувати командою;
3) мотивування, оцінка і розвиток підлеглих;
4) вміння розв’язання конфліктів;
5) розуміння сучасних проблем менеджменту.

6.

6. Управління публічними фінансами

1) знання основ бюджетного законодавства;
2) знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів.

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

 

Конституції України,
законів України:
«Про державну службу»,
«Про запобігання корупції»,
«Про столицю України – місто-герой Київ»,
«Про місцеві державні адміністрації»,
«Про доступ до публічної інформації»,
«Про звернення громадян»,

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 Закони України:

«Про фізичну культуру і спорт»

«Про оздоровлення та відпочинок»

«Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю»

«Про позашкільну  освіту»

3.

Знання сучасних інформаційних технологій

досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або альтернативним пакетом Libre Office, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

4.

Особистісні компетенції

1) принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень;
2) спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів;
3) аналітичні здібності;
4) дисципліна і системність;
5) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
6) незалежність, неупередженість та ініціативність;
7) вміння працювати в стресових ситуаціях.

     
Версiя для друку

 

 



 Повідомлення про корупцію