Головна  →  Адміністрація  →  Вакансії  →  відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

УМОВИ 
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби (категорія Б) заступника начальника відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації

(1 вакантна посада)

м. Київ, б-р Праці 1/1

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації правової політики з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;

2. Здійснює ведення загального діловодства, складання звітності;

3. Приймає заяви та документи від відділу (Центру) надання адміністративних послуг або представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, посадової особи виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку, органів державної реєстрації актів цивільного стану або даних від органу соціального захисту населення:

4. Перевіряє належність документа, до якого вносяться відомості про місце проживання, особі, що його подала, його дійсність, правильність заповнення заяви про зняття з реєстрації місця проживання та наявність документів, необхідних для зняття з реєстрації місця проживання, про що робить відповідний запис у цій заяві;

5. Вносить відомості про реєстрацію місця проживання/перебування та зняття з реєстрації місця проживання у документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

6. Формує і вносить дані про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи до реєстру територіальної громади міста Києва у межах Дніпровського району відповідно та передає дані до Єдиного державного демографічного реєстру відповідно до Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру;

7. Оформляє і видає довідки про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки;

8. оформляє і видає довідки про зняття з реєстрації місця проживання;

9. Повертає особі або її представнику, адміністратору відділу (Центру) надання адміністративних послуг, представнику спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителю багатоквартирного будинку документ, до якого внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, довідку про зняття з реєстрації місця проживання, а також документи, які подавалися;

10. У разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній одиниці до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місце проживання особи, не пізніше наступного дня надсилає повідомлення (залежно від форми ведення реєстрів — в письмовій або електронній формі) про зняття з реєстрації місця проживання особи за встановленою формою для внесення інформації до відповідного реєстру територіальної громади;

11. Проставляє штамп зняття з реєстрації місця проживання особи, а потім  штамп реєстрації нового місця проживання особи у документ особи (у формі книжечки), до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання;

12. Забезпечує належне виконання вимог Закону України, Закону України «Про захист персональних даних».

Умови оплати праці

Посадовий оклад згідно штатного розпису

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частини другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі подає конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов'язково пред'являється до проходження тестування);

6) заповнену особову картку за формою П-2 ДС;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (в електронній формі).

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Термін прийняття документів 15 календарних днів з дня оголошення  про проведення конкурсу до 16 год. 45 хв. 19 січня 2018 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

 24 січня 2018 року о 10-00 за адресою: місто Київ, бульвар Праці, 1/1, кім. 408

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Яременко Лариса Олексіївна,

292-00-14, kadrvid@dnipr.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра. 

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року. 

3

Володіння державною мовою

 Вільно

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1

Лідерство

1) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
2) стратегічне планування;
3) ведення ділових переговорів;
4) вміння обґрунтовувати власну позицію;
5) досягнення кінцевих результатів.

2

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання, ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
2) вміння вільно орієнтуватися у суспільно-політичному просторі, відбирати, аналізувати та узагальнювати інформацію;
3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
4) вміння працювати при багатозадачності. 

3

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.

4

Впровадження змін

1) формування та реалізація плану змін;
2) здатність продукувати нові ідеї, управлінські рішення, соціальні технології;
3) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
4) оцінка ефективності здійснених змін. 

5

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;
2) вміння працювати в команді та керувати командою;
3) мотивування, оцінка і розвиток підлеглих;
4) вміння розв’язання конфліктів;
5) розуміння сучасних проблем менеджменту.

6

Особистісні якості і компетенції

1)    навички самовдосконалення, самоосвіти і саморозвитку;

2)    уважність і відповідальність;

3)    вміння працювати в ситуаціях з підвищеною психоемоційною  та інтелектуальною напругою.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

Знання:

1)    Конституція України;

2)    Закон України «Про державну  службу»;

3)    Закон України «Про запобігання корупції»;

4)    Закон України «Про очищення влади»;

5)    Закон України «Про місцеві  державні  адміністрації»;

 2

Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ

1)    Закон України «Про звернення громадян»;

2)    Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

3)    Закон України «Про захист персональних даних»;

4)    Закон України «Про адміністративні  послуги»;

5)     Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

3

Знання сучасних інформаційних технологій

досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або альтернативним пакетом Libre Office, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями

Версiя для друку

 

 



 Повідомлення про корупцію