КМДА Київська міська державна адміністрація


23 березня 2018

Реконструкція шляхопроводу у мікрорайоні ДВРЗ: організація руху та альтернативного транспортного сполучення

Реконструкція шляхопроводу у мікрорайоні ДВРЗ: організація руху та альтернативного транспортного сполучення

Сьогодні, за ініціативи очільника Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Петра Онофрійчука, відбулась чергова нарада щодо капітального ремонту дорожньої мережі на вул. Алма-Атинській від вул. Празької до вул. Літинської. У засіданні взяли участь депутат Київської міської ради Павло Тесленко, представники Департаменту транспортної інфраструктури, Комунальної корпорації «Київавтодор», приватного підприємства «Київшляхбуд», комунального підприємства «Київпастранс», Дирекції по будівництву та транспортної інфораструктури КП «Київпастранс», ТОВ «Проектне бюро «Київпроект», МПП «Елтранс», Комунального підприємства «Плесо», служби колії КП «Київпастранс», ОСН КМ «Днапровець», Дарницької дестанції колії Південно-Західної залізниці та інші.

Основне питання, яке обговорювалось - забезпечення мешканців житлового масиву ДВРЗ альтернативними автобусними маршрутами у зв’язку з припиненням трамвайного руху під час капітального ремонту шляхопроводу.

Перед присутніми виступив представник замовника реконструкції, директор управління капітального будівництва Комунальної корпорації «Київавтодор» Павло Монастирний.  Він повідомив присутнім про те, що зараз проводиться реконструкція вулиці Алма-Атинської. Наразі прокладається дощова каналізація, проводяться дорожні роботи, монтаж зовнішнього освітлення. До кінця травня планується покласти асфальтобетон від вул. Празької до вул. Литинської. Павло Олексійович зауважив, що ремонт єдиного шляхопроводу, який з’єднує ДВРЗ з центральним районом міста – це нагальне питання. Але ж роботи не можуть продовжуватись без закриття руху трамваїв.

Павло Монастирний акцентував увагу на тому, що, за умови закриття руху трамваїв з 17 квітня, роботи мають завершитись 15 серпня цього року. Буде розроблений детальний графік виконання робіт.

Голова району Петро Онофрійчук зауважив, що треба продумати, як максимально розгрузити шляхопровід, на якому будуть проводитись роботи. Зокрема, для цього необхідно вирішити питання під’їзду великогабаритного транспорту до залізничної станції «Лиски» - можливо, використати стару дорогу через залізничні колії.

Окрім цього, треба продумати, як забезпечити інтенсивний рух громадського транспорту в часи пік (початок робочого дня, навчань у школі та ін.). Зокрема Петро Васильович акцентував увагу на тому, що для зручності мешканців мікрорайону, необхідно облаштувати тимчасові зупинки, які будуть працювати до кінця реконструкції.

Депутат Київської міської ради Павло Тесленко зауважив, що дана реконструкції вкрай необхідна для мікрорайону ДВРЗ. Для попередження населення про перекриття шляхопроводу порекомендував директорам шкіл зібрати батьківські комітети та поінформувати про початок реконструкції.

Очільник району звернув увагу представників Департаменту транспортної інфраструктури на те, що треба визначити відповідальну особу, яка буде в оперативному режимі вирішувати проблемні питання під час реконструкції шляхопроводу та надати контакти цієї особи до райдержадміністрації, в приймальні депутатів та ОСН мікрорайону.

Також були обговорені питання щодо належної організації роботи швидкої допомоги на час проведення ремонтних робіт шляхопроводу. Прийнято рішення звернутись до Департаменту охорони здоров’я Київської міської державної адміністрації з проханням організувати тимчасовий пункт швидкої допомоги на період проведення ремонтних робіт на базі Клінічної лікарні № 11.

Петро Онофрійчук підкрестив, що для забезпечення порядку на дорозі під час обмеження руху, необхідне залучення представників поліції.

Павло Монастирний окремо підняв проблемне питання водовідведення на масиві ДВРЗ. Він зауважив, що для налагодження належного водовідведення, комунальне підприємство «Плесо» обов’язково повинно розчистити Дарницький меліоративний канал. Було вирішено сприяти у доступі працівників цієї організації до закритих ділянок окремих підприємств для проведення даних робіт.

Також на нараді піднімалось важливе питання щодо активізації робіт з реконструкції трамвайних колій. На даний час Комунальне підприємство «Київпастранс» відстає у виконанні запланованих робіт. Очільник району акцентував увагу на необхідності активізувати роботу, якнайшвидше увійти у запланований графік, щоб виконувати всі роботи у комплексі з Комунальною корпорацією «Київавтодор».

Довідково.

Система трамвайних колій буде змінена на «плиткову» систему, котра дасть змогу проїзду автотранспорту по шляхопроводу. Крім того, на зупинках трамваю будуть облаштовані нові «острівні» платформи. Згідно проекту перекриття руху трамваїв по вул. Алма-Атинська почнеться з квітня та триватиме до кінця серпня наступного року.

Також плануються зміни маршруту трамваю № 33 від вул. О. Сабурова до Дарницького трамвайного депо. Наразі, на час припинення руху рухомого складу трамваїв мікрорайоном ДВРЗ, заплановано 15 рейсових автобусів, які курсуватимуть за двома маршрутами: від вулиці Літинської до Дарницької площі та метро Чернігівської.

 

Транспортне забезпечення мешканців житлового масиву ДВРЗ

Діючий рух:

 

1.Трамвай 23 «ДВРЗ – просп. А.Навої» - 14 трамваїв з інтервалом руху 5 хвилин (в пік).

6 трамваїв з інтервалом рузху 12 хвилин (в міжпік).

Провізна спроможність – 1200 пас/год.

 

 

 2.Трамвай 32 «ДВРЗ – ст.м. «Лісова» - 2 трамваї з інтервалом руху – 35 хвилин (протягом дня).

Провізна спроможність – 1000 пас/год.

3.Трамвай 33 «ДВРЗ – вул. О. Сабурова» - 12 трамваїв з інтервалом руху 10 хв. (в пік)

8 трамваїв з інтервалом руху 15 хвилин (в міжпік).

Провізна спроможність – 1000 пас/год.

 

Загальна провізна спроможність зазначених трамвайних маршрутів становить 2370 пас/год.

На період капітального ремонту вул. Алма-Атинської:

Автобус 33Т «ДВРЗ- ст. м. «Чернігівська» - 10 автобусів з інтервалом руху 5 хвилин (в пік).

7 автобусів з інтервалом руху 8 хвилин (в міжпік).

Провізна спроможність – 1200 пас/год.

Час проїзду між кінцевими пунктами – 25 хвилин.

   

  Автобус 33ТК – 8 автобусів з

інтервалом руху 5 хвилин (в пік)

Провізна спроможність – 1200 пас/год.

Час проїзду між кінцевими пунктами – 20 хвилин.

 

Загальна провізна спроможність зазначених автобусних маршрутів становить 2400 пас/год.

 

Крім того, за рахунок збільшення на 13 одиниць кількості вагонів на трамвайних маршрутах № 8, 22 (траса руху яких пролягає через Дарницьку площу), провізна спроможність зазначених трамвайних маршрутів збільшиться на 2500 пас/год.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.