Головна  →  Новини  →  4 квітня 2018

Очільник району Петро Онофрійчук привітав підопічних Терцентру з прийдешнім святом Великодня

Очільник району Петро Онофрійчук привітав підопічних Терцентру з прийдешнім святом Великодня

4 квітня, напередодні найочікуванішого світлого весняного свята Великодня, в Територіальному центрі соціального обслуговування (вул. Курнатовського, 7-а)  відбулась зустріч очільника району Петра Онофрійчука та його заступника Алли Загородньої з підопічними Терцентру.

Очільники району привітали присутніх з прийдешнім Світлим Христовим Воскресінням. Побажали світла і добра, благополуччя і процвітання, віри, любові, миру і щастя кожному дому й родині. Окрім теплих слів кожен отримав святкового кулича від голови Дніпровської райдержадміністрації.

Також Петро Онофрійчук вручив Подяки, почесні знаки та годинники працівникам центру та найкращим відвідувачам «Університету 3-го віку». Навзаєм підопічні Терцентру подарували гостям вироблені власними руками подарунки-поробки. Святкового настрою цій душевній зустрічі додали ще й майстерні виступи талановитих учасниць хору «Вербиченька».

Окрім цього в рамках візиту очільник району переглянув виставку робіт підопічних Терцентру, ознайомився з роботою структурних підрозділів, напрямками їхньої діяльності, відзначивши велику і дуже потрібну роботу спеціалістів  центру у підтримці людей старшого покоління. Окрім цього Петро Васильович завітав до оновленого приміщення районного управління праці та соціального захисту населення. Керівник управління Олександра Соя ознайомила гостей з  тим, як  здійснюється призначення, виплата та надання усіх видів соціальних допомог, субсидій, пільг, гарантій та компенсацій згідно чинного законодавства. Акцентувала увагу на тому, що для підвищення ефективності роботи та забезпечення максимальної зручності для відвідувачів, прийом громадян в управлінні здійснюється по єдиній технології, працюють телефони «гарячої лінії» для надання консультацій та роз’яснювальної роботи населенню, запроваджено електронну систему управління чергою, яка дозволяє отримувати необхідну інформацію максимально швидко. Деякі етапи  єдиної технології обслуговування відвідувачів управління «випробував» й очільник району, поспілкувавшись із спеціалістами в ролі отримувача соціальних послуг.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики  

Перейти до спискуВерсiя для друку