КМДА Київська міська державна адміністрація


19 червня 2018

Урядовий контактний центр приймає звернення від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

Урядовий контактний центр приймає звернення від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадян України (у тому числі, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем: 

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

Графік роботи:

з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00,

у п’ятницю з 9:00 до 16:45,

субота і неділя, святкові дні – вихідні.

Відеоінструкція здійснення скайп-зв'язку для подання звернення до органів виконавчої влади через урядову «гарячу лінію», використовуючи жестову мову.

За інформацією ukc.gov.ua



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.