Головна  →  Новини  →  1 жовтня 2014

Новим дорогам у Дніпровському районі – бути

Новим дорогам у Дніпровському районі – бути

В останній день вересня очільник Дніпровської районної державної адміністрації Ярослав Горбунов здійснив інспекційну поїздку  місцями, на стан яких скаржилися під час онлайн-спілкування з ним  мешканці нашого району. В епіцентрі уваги були Березняки та довколишня територія Ленінградської площі, а робочу компанію голові склав начальник ШЕУ (шляхово-експлуатаційного управління) Дніпровського району Олександр Дрижко.

Спершу зупинилися біля трамвайної зупинки поруч із будинком по проспекту Гагаріна 2/35. Вздовж тротуару – довжелезна смуга проваленого дорожнього полотна. Пан Дрижко пояснив, що після завершення ремонтних робіт підрядна організація не відновила верхній шар дорожнього покриття, на що голова райдержадміністрації зажадав невідкладного звернення до «Київавтодору» з вимогою визначити ремонтну організацію задля доведення дороги до ладу.

Далі, біля кафе «Нева», вздовж трамвайної колії – таке саме неподобство. Начальник ШЕУ запевнив, що триватиме воно не більше тижня. Натомість приємно було заїхати на вулицю Празьку, що аж виблискувала свіжопокладеним дорожнім покриттям.

А от у центральному квадраті Ленінградської площі, що має право йменуватися сквером, довколишні МАФи "створили" черговий смітник. На що в телефонному режимі відповідні служби контролю отримали від голови адміністрації свою порцію доручень. Тим більше, що поруч працівниці районного «Зеленбуду» поралися над облаштуванням ландшафтної зони скверику.

Що ж до мікрорайону Березняки, то начальник Дніпровського ШЕУ поінформував голову, що до Київської міськдержадміністрації у план соціально-економічного розвитку м. Києва на 2015 рік уже поданий проект так званого середнього рівня ремонту доріг по вулицях Березняківській, Тичини, Шумського  - площею більш ніж 50% дорожнього полотна із супутнім ремонтом ливнестоків. Очільник району Ярослав Горбунов зобов’язав п.Дрижка надати йому кошторис запланованих робіт, аби відстояти їх у бюджетній комісії Київради, депутатом якої він є.

Наостанок «дорожня» інформація, що зацікавить мешканців мікрорайону ДВРЗ. Як відомо, ближню його частину зв’язує з найвіддаленішою шляхопровід незначної пропускної спроможності (по вулиці Алма-Атинській), який у разі заблокування (від тих же примх погоди, транспортних аварій тощо) загрожує відокремити значну частину цього мікрорайону від сполучення з іншими. Аби убезпечити можливий колапс, є думка прокласти другий шлях автомобільного сполучення – від перетину вулиць Алма-Атинська та Довбуша і далі повз занедбану технічно-складську зону в бік Дарницької ТЕЦ.

Наразі там буяє пустирище папороті, що його перетинають вісім смуг залізничних рейок, вкритих іржавою, відтак, сигналізуючи про те, що ними практично потяги не ходять. Майже відсутні дерева та лінії електропостачання. Дорожньої ділянки ж там доведеться прокласти усього-то метрів із 250 – залізобетонними плитами та міцними гумовими настилами згори – ось вам і вкрай необхідний дублюючий шлях посередині мікрорайону, здатний вивести з ДВРЗ у район Дарницької ТЕЦ аж до станції метро «Лісова».

Вочевидь, як виявили відвідини цієї місцевини, по дві смуги автошляхів у кожному напрямку. І вартість робіт не видається надто значною, тим більше, що запланований щодо тих занедбаних територій інвестиційний конкурс може (і має) надати інвесторів, що самі будуть зацікавлені у покращенні тамтешнього транспортного сполучення.

Отже, нема нічого неможливого й новим дорогам у Дніпровському районі реально бути.

Підготовлено відділом з питань внутрішньої політики та зв’язків із громадськістю.

Перейти до спискуВерсiя для друку