Головна  →  Новини  →  16 вересня 2016

Оперативне реагування на звернення – важлива складова високого рейтингу

Оперативне реагування на звернення – важлива складова високого рейтингу

Про оперативність та якість вирішення питань, викладених у зверненнях громадян, які  безпосередньо впливають на загальний рейтинг районної влади, йшлося на нараді з керівниками ЖЕДів та профільних структурних підрозділів райдержадміністрації під головуванням очільника району Петра Онуфрійчука та за участі в. о. його першого заступника Василя Сушинця. Голова райдержадміністрації Петро Онофрійчук зазначив, що слід уважніше ставитись до мешканців, контактувати з ними та обов’язково показувати їм конкретні результати виконання їхніх скарб та пропозицій. Тоді той, хто, скажімо,  звернувся до кол-центру  з певною проблемою, особисто побачить конкретний позитивний результат і чітко усвідомить, що його питання вирішено. Без такого особистого контакту оцінка результату від виконаної роботи може бути невисокою.

Довідково:

На підставі оцінки  роботи з вирішення питань, викладених у зверненнях громадян, здійснюється рейтинг діяльності райдержадміністрації в цілому. Починаючи з липня 2016 р. були внесені зміни та оновлено перелік показників оцінки діяльності районних у місті Києві державних адміністрацій. У КБУ «Контактний центр міста Києва» щомісячно підбивають підсумки  роботи адміністрацій із трьох показників: питання торгівлі,  житлового  господарства та благоустрій районів міста Києва, в яких змінилися й методика розрахунку,й питання, які відносяться до рейтингового оцінювання: вчасність розгляду звернень; достовірність виконання звернень; відсоток виконання без урахування продзвону; індекс швидкості закриття звернень; співвідношення фактично виконаних звернень до наданих роз’яснень. 

Усі ці показники не є новиною для працівників ЖЕДів, але вони часто не надають їм належної уваги, тому й підсумковий показник виявляється нижчим за очікуваний. Як нагадала присутнім на нараді начальник відділу оперативного реагування на звернення громадян району Альона Слободяник із метою покращення роботи та з врахуванням нових критеріїв оцінювання було підготовлено та видано доручення голови Дніпровської РДА від 28.07.2016 року за № 121/15  всім структурним підрозділам щодо забезпечення алгоритму опрацювання звернень громадян, в якому, чітко зазначено про опрацювання звернень громадян з дотриманням термінів виконання за добу, за дві доби тощо.

Виконання доручення було взято на особистий щоденний контроль в. о. першого заступника голови райдержадміністрації Віктора Сушинця. І керівники структурних підрозділів РДА, комунальних підприємств, начальників ЖЕДів до виконання вимог цього доручення ставляться відповідально.  Це дало результат. Після підбиття щоденних оновлених показників у вересні – райдержадміністрація посіла 2 місце в рейтингу серед районів міста Києва. Найкращі показники досягнуто в ЖЕД-405, 406, 407. Гірше працювали в ЖЕД-408, 409, 401. А працівники ЖЕДу № 406, яким керує О. Проценко,  мають найкращі показники в столиці.    

На підставі вище визначених показників складено узагальнений рейтинг структурних підрозділів з питань належного розгляду звернень громадян. Тут         кращі: колективи ЖЕДів-406, 405, 410. Слабкіше працювали в ЖЕДах-408, 401, 403.

Очільник району Петро Онофрійчук, а згодом і начальник відділу оперативного реагування на звернення громадян Альона Слободяник наголошували, що залишається значною  кількість звернень, достовірність виконання яких не підтверджується заявниками та повільне реагування на такі випадки. Тому необхідно максимального напружено працювати протягом робочого тижня.

Підготовлено у відділі з питань внутрішньої політики і зв'язків із громадськістю за інформацією відділу оперативного реагування на звернення громадян.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку