Головна  →  Новини  →  18 липня 2017

Засідання Колегії райдержадміністрації: про призов на строкову військову службу та управління комунальним майном

Засідання Колегії райдержадміністрації: про призов на строкову військову службу та управління комунальним майном

Під головуванням очільника Дніпровського району Петра Онофрійчука 18 липня відбулося чергове засідання Колегії Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Під час засідання заслухали інформацію тимчасово виконуючого обов’язки військового комісара Дніпровського районного у м. Києві військового комісаріату Сергія Дубінчука про стан виконання Указу Президента України від 24 лютого 2017 року №44/2017 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2017 році» та хід відбору громадян на військову службу за контрактом в Дніпровському районі міста Києва. 

З березня по травень  в Дніпровському районі проводились заходи весняного призову громадян на строкову військову службу в 2017 році. Для успішного виконання планового завдання в Дніпровському районі міста Києва проведено низку організаційних заходів. Зокрема здійснено уточнення військово-облікових даних призовників. Також проведено 2 етапи оповіщення громадян України призовного віку. Оповіщення проводилося за домашніми адресами та за місцем роботи. Згідно з пунктом 8 статті 15 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» керівники підприємств, установ, організацій і навчальних закладів незалежно від підпорядкування та форм власності на вимогу військових комісаріатів забезпечують своєчасне прибуття громадян призовного віку до призовних дільниць. Адже, згідно з частиною четвертою статті 211 Кодексу України про адміністративні правопорушення, незабезпечення керівниками підприємств на вимогу військових комісаріатів сповіщення призовників про їх виклик у військові комісаріати або перешкода зазначених посадових осіб своєчасній явці громадян до призовних дільниць тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Призовною комісією Дніпровського району міста Києва проведено 32 засідання, прийнято рішення стосовно 3812 призовників. Оповіщено повістками 3812 особи. З них прибув до призовної дільниці 1341 призовник, отримали відстрочку 599 осіб, не прибула до призовної дільниці 2471 особа. Прийнято рішення про призов 84 призовників, з яких призвано 64.

Підсумком спільної роботи посадових осіб, які були задіяні в проведенні заходів призову, був виконаний план призову та за результатами роботи Дніпровський район зайняв третє місце серед районів міста Києва.

За результатами розгляду напрацьовано рішення Колегії щодо заходів, спрямованих на проведення ефективної організації призовної кампанії осіннього призову 2017 року, зокрема створення оперативних робочих груп з представників Дніпровського районного в м. Києві військового комісаріату, Дніпровського управління поліції Головного управління національної поліції у місті  Києві, Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Крім цього, учасники засідання обговорили питання про стан використання комунального майна територіальної громади міста Києва, віднесеного до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Як поінформувала начальник відділу оренди майна комунальної власності Ганна Юрчишена, майновий комплекс Дніпровського району утворено на підставі розпорядження виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) від 10 грудня 2010 року № 1112 «Про питання організації управління районами в місті Києві». Затверджено перелік підприємств, організацій та установ, майно яких передано до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Станом на 01 липня 2017 року балансоутримувачами нерухомого комунального майна є 18 комунальних підприємств, організацій та установ: Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація; Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Дніпровського району м. Києва; Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва»; Навчально-виховний комплекс «Домінанта»; Станція юних техніків – центр науково-технічної творчості молоді Дніпровського району м. Києва; Український колеж ім. В.О. Сухомлинського; Позашкільний навчальний заклад «Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва «ЗМІНА» м. Києва; Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації; Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації; Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва»; Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м. Києва; Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва»; Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 Дніпровського району м. Києва»; Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 Дніпровського району м. Києва»; Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4 Дніпровського району м. Києва»; Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Русанівка» Дніпровського району м. Києва; Київська міська клінічна лікарня № 11 Дніпровського району м. Києва; Приватне акціонерне товариство «Дніпровський ринок».

На виконання п. 14.1 Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва (рішення Київради від 21 квітня 2015 року № 415/1280) Дніпровською райдержадміністрацією здійснюється контроль за перерахуванням балансоутримувачами коштів до бюджету м. Києва. Станом на 01 квітня 2017 року за використання суб’єктами господарювання на умовах оренди об’єктів нерухомого майна комунальної власності отримано орендних платежів в сумі 4660,0 тис. грн. (без ПДВ), що становить 97,5 % від нарахованої орендної плати у звітному періоді.
За обсягами отриманої орендної плати Дніпровський район посідає друге місце серед районів міста Києва (перше місце – Шевченківський (5443,02 тис. грн.), третє місце – Печерський (3572,02 тис. грн.)).

За звітними даними балансоутримувачів станом на 01 квітня 2017 року у використанні суб’єктів господарювання на умовах оренди знаходяться об’єкти нерухомого майна комунальної власності загальною площею 95,95 тис кв. м: сфери житлово-комунального господарства – 47,64 тис. кв. м (що становить 50,0 % від загальної площі в оренді); сфери освіти – 33,77 тис кв. м – 35,2 %; сфери культури – 0,15 тис кв. м – 0,16 %; сфери охорони здоров’я – 10,9 тис кв. м – 11,36 %; цілісні майнові комплекси – 4,93 тис кв. м – 5,14 %.

За показником темпу зростання (зменшення) обсягу заборгованості за здачу нежитлової площі Дніпровський район займає 4 місце серед районів м. Києва. Основними негативними факторами, що впливає на зростання заборгованості з орендних платежів за здачу нежитлової площі комунальної власності є неналежний контроль з боку балансоутримувачів (отримувачів коштів від оренди комунального майна) за сплатою орендних платежів, низький рівень претензійної роботи та неефективні заходи по стягненню заборгованості. Ганна Юрчишена нагадала, що відповідно до розпорядження Дніпровської райдержадміністрації від 08 лютого 2013 року № 60 «Про забезпечення контролю за виконанням умов договорів оренди майна територіальної громади міста Києва, переданого до сфери управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації», персональну відповідальність за проведенням перевірки виконання орендарями умов договорів оренди нерухомого майна, в тому числі своєчасність нарахування та отримання орендної плати, покладено на керівників комунальних підприємств, організацій та установ – балансоутримувачів орендованого комунального майна.

За результатами розгляду питання напрацьовано рішення Колегії щодо заходів, спрямованих на забезпечення Дніпровською райдержадміністрацією та балансоутримувачами ефективного управління нерухомим комунальним майном. Зокрема передбачено посилення балансоутримувачами претензійно-позовної роботи щодо стягнення суми заборгованості по орендних платежах та довгостроковому припиненню орендних відносин із суб’єктами господарювання, строк заборгованості яких більше 3-х місяців, та забезпечення звільнення нежилих приміщень суб’єктами господарювання, які безпідставно займають комунальне нерухоме майно, та відшкодування ними коштів за використання нежилих приміщень.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики за матеріалами Колегії

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку