КМДА Київська міська державна адміністрація


20 жовтня 2017

Робоча нарада з питання капітальної реконструкції шляхопроводу в мікрорайоні ДВРЗ

Робоча нарада з питання капітальної реконструкції шляхопроводу в мікрорайоні ДВРЗ

Вчора в приміщені Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації відбулася нарада щодо капітальної реконструкції шляхопроводу в мікрорайоні ДВРЗ. До наради долучилися депутат Київської міської ради Павло Тесленко,  голова Дніпровської РДА Петро Онофрійчук, начальник управління капітального будівництва комунальної корпорації «Київавтодор» Павло Монастирний, начальник управління будівництва Дніпровської райдержадміністрації Микола Волощук, головний інженер проекту Рашид Халімов, спеціаліст технічного нагляду комунальної корпорації «Київавтодор» Олексій  Комунов, представники приватного підприємства «Київшляхбуд» Олександр Ращенкін та Іван Тончев, директор ТОВ «Містпроект» Дмитро Тарнопольський, директор МПП «Елтранс» Олександр Шуржін, перший заступник начальника служби організації руху комунального підприємства «Київпастранс» Михайло Покатаєв, майор управління патрульної поліції у м. Києві ДПП Михайло Циба, представник комунального підприємства управління по утриманню зелених насаджень Дніпровського району Євгеній Ковшун, начальник служби колії НП «Київпастранс» Леонід Васьківський та заступник начальника Леонід Драшарадський.

Для кращого сполучення житлового масиву ДВРЗ з рештою частиною міста, а також в рамках виконання генерального плану розвитку міста Києва планується провести роботи з капітального ремонту дорожньої мережі вулиці Алма-Атинської від вулиці Празької до Літинської.

Проектна частина включає створення нового транспортного виїзду з мікрорайону на перетині вулиць Олекси Довбуша та Алма-Атинської шляхом виїзду на Броварський проспект в районі метро «Лісова» через Дарницьке лісове господарство. Наразі дана частина проходить експертну оцінку та знаходиться на погоджені.

На сьогоднішній день, ширина транспортного полотна складає 7 метрів, після реконструкції ширина планується 14 метрів та матиме 4-х полосну смугу для автотранспорту. Крім того, ширина тротуарного полотна складатиме від 3-х до 4-х метрів, в залежності від можливостей.

В рамках проекту реконструкції планується реконструювати частину  трамвайної лінії. Система трамвайних колій буде змінена на «плиткову» систему, котра дасть змогу на перехрестях та в ключових точках можливість проїзду автотранспорту. Крім того, на зупинках трамваю будуть облаштовані нові «острівні» платформи. Дорога в місцях зупинок буде відповідним чином розширена за збереженням 4-х смуг.  Крім того, буде виконано суміщення на одному рівні трамвайних колій та проїзної частини на шляхопроводі.

Системи водовідведення матимуть нову зливоприймальну систему, шляхом під’єднання новоствореної  до Дарницького меліоканалу та провести роботи з його очищення. Роботи з прокладання дощової каналізації планується почати з наступного місяця.

Паралельно виконуватимуться роботи реконструкції  системи освітлення, а саме: встановлення нових оцинкованих металевих опор та заміни на  світлодіодні лампи. 

Петро Васильович наголосив щодо необхідності забезпечити мешканців мікрорайону необхідним транспортним сполученням та запустити по маршруту автобуси на час проведення заміни колії трамваю. Дане питання було вирішено винести на окрему нараду за участю представників міської влади, райдержадміністрації та комунальних підприємств.

Згідно проектної документації всі роботи планується завершити протягом одного будівельного сезону.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.