Головна  →  Новини  →  15 листопада 2017

Колегія: підведено підсумки щодо освоєння капітальних видатків та виплати заробітної плати на підприємствах району

Колегія: підведено підсумки щодо освоєння капітальних видатків та виплати заробітної плати на підприємствах району

14 листопада під головуванням очільника району Петра Онофрійчука відбулося засідання Колегії Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Про стан освоєння за 10 місяців поточного року капітальних видатків передбачених Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2017 рік, головним розпорядником по яких виступає Дніпровська райдержадміністрація, доповідав начальник відділу економіки та інвестицій Сергій Редчиц. Він зазначив, що станом на 01.11.2017 були передбачені кошти в розмірі 202 142,9 тис. грн., що майже вдвічі більше показника 2016 року. За 10 місяців 2017 року районними розпорядниками коштів було освоєно 138 243,8 тис. грн, що становить 68% від запланованих обсягів. В тому числі:

-         на об’єктах капітального будівництва освоєно 12 568,1 тис. грн, що становить 70% від запланованих показників;

-         на об’єктах з капітального ремонту освоєно 125675,7 млн грн, або 68% від показників, передбачених Програмою).

Порівняно з минулорічним періодом обсяги освоєних капітальних вкладень зросли в 15 разів, капітального ремонту – в 2,2 рази.

Сергій Редчиц відзначив, що загалом по Дніпровському району на замовлення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації станом на 01.11.2017 було здійснено капітальний ремонт на 499 об’єктах. До кінця поточного року планується завершити капітальний ремонт ще на 267 об’єктах. (Презентація виступу)

Довідково.

Основними галузями районного господарства, куди протягом 10 місяців 2017 року спрямовувалися кошти на проведення капітальних ремонтів, були:

«Житлово-комунальне господарство» - заплановано виконати капітальний ремонт 562 об’єктів житлово-комунального господарства району, на що передбачені кошти в розмірі 104 920,7 тис. грн. Станом на 01.11.2017 освоєно кошти в сумі 67 697,1 тис. грн., або 64,5%. Профінансовано робіт на суму 58 179,3 тис. грн., або 85,9%. Договори укладені по 454 об’єктах (81%), роботи розпочаті на 442 об’єктах (77%), завершені роботи на 327 об’єктах, або 58,2% від загальної кількості.

«Освіта» - заплановано виконати капітальний ремонт 153 об’єктів освітньої галузі району, на що передбачені кошти в розмірі 56 660,3 тис. грн. Станом на 01.11.2017 освоєно кошти в сумі 46 265,8 тис. грн., або 81,6%. Профінансовано робіт на суму 38 844,9 тис. грн., або 84%. Договори укладені по 144 об’єктах (94%), роботи розпочаті на 144 об’єктах (94%), завершені роботи на 141 об’єкті, або 92% від загальної кількості.

«Охорона здоров’я» - заплановано виконати капітальний ремонт 17 об’єктів медичної галузі району, на що передбачені кошти в розмірі 8 666,1 тис. грн. Станом на 01.11.2017 освоєно кошти в сумі 5 445,6 тис. грн., або 63%. Профінансовано робіт на суму 4 792,0 тис. грн., або 88%. Договори укладені по 14 об’єктах (82%), роботи розпочаті на 14 об’єктах (82%), завершені роботи на 8 об’єктах, або 47% від загальної кількості.

«Культура» - заплановано виконати капітальний ремонт 12 об’єктів галузі культури району, на що передбачені кошти в розмірі 6 812,0 тис. грн. Станом на 01.11.2017 освоєно кошти в сумі 3 906,4 тис. грн., або 57%. Профінансовано робіт на суму 2 870,9 тис. грн., або 73,5%. Договори укладені по 11 об’єктах (92%), роботи розпочаті на 11 об’єктах (92%), завершені роботи на 8 об’єктах, або 67% від загальної кількості.

Інформуючи більш детально про ситуацію, що склалась в частині капітальних вкладень доповідач відзначив, що станом на 01 листопада виконано робіт на суму 12 568,1 тис. грн. (70% від запланованих обсягів), окремо зупинився на кожному з об’єктів, відзначивши рівень освоєння коштів, стан виконання робіт тощо.

Довідково.

«Реконструкція приміщення на вул. Харківське шосе, 18 під відділ (центр) надання адміністративних послуг апарату Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації». Виконано робіт на суму 7 936,3 тис. грн. Роботи завершено.

«Реконструкція нежилого приміщення під амбулаторію лікарів загальної практики сімейної медицини на вул. Райдужній, 23-А». Виконано робіт по розробці проектно-кошторисної документації на суму 449,9 тис. грн., при запланованих 449,9 тис. грн., рівень освоєння - 100%.

«Реконструкція з надбудовою нежилого приміщення під амбулаторію лікарів сімейної медицини на Дарницькому бульварі, 23», Виконано робіт по розробці проектно-кошторисної документації на суму 759,5 тис. грн., при запланованих 795,0 тис. грн., рівень освоєння - 95,5%.

«Реконструкція мереж водопостачання приватного сектора ДВРЗ». Виконано робіт на суму 2 713,0 тис. грн., при запланованих 5896,3 тис. грн., рівень освоєння - 46%. Причина даного рівня освоєння коштів - виникнення технічних питань в процесі виконання робіт (виникнення додаткових робіт, не передбачених ПКД).

«Каналізування приватного сектора ДВРЗ». Виконано робіт на суму 733,0 тис. грн., при запланованих 2378,6 тис. грн., рівень освоєння - 31%. Причина даного рівня освоєння коштів - виникнення технічних питань в процесі виконання робіт (виникнення додаткових робіт, не передбачених ПКД).

«Реконструкція приміщення житлового будинку по бульв. Ярослава Гашека, 4 під дитячий будинок сімейного типу». Заплановано проведення робіт на 250,0 тис. грн. (в т.ч. 50,0 тис. грн. - проектні роботи).

«Реконструкція приміщення житлового будинку по бульв. Ярослава Гашека, 4 під соціальний гуртожиток». Заплановано проведення робіт на 327,0 тис. грн. (в т.ч. 110,0 тис. грн. - проектні роботи). На сьогоднішній день ведуться роботи по розробленню проектно-кошторисної документації. Після розроблення документації в повному обсязі, відповідно до актів виконаних робіт буде здійснено фінансування робіт.

Також, підсумовуючи ситуацію з освоєнням капітальних видатків передбачених Програмою на 2017 рік, доповідач відзначив, що за 10 місяців поточного року сума запланованих до освоєння коштів збільшилася по Програмі в цілому з 117 985,0 тис. грн. до 202 142,9 тис. грн., тобто в 1,7 рази. Проте завдяки наполегливій роботі районних розпорядників вдається втримувати досить високий темп з освоєння запланованих коштів.

Завершуючи доповідь, Сергій Редчиц зауважив, що роботи з будівництва та реконструкції об’єктів інфраструктури району, проведення капітальних ремонтів районної інфраструктури будуть продовжені і в 2018 році. На сьогоднішній день до проекту Програми на 2018 рік подані районні пропозиції, а саме:

-         з проведення капітальних ремонтів районної інфраструктури - на загальну суму майже 485 млн. грн.;

-         з будівництва та реконструкції об’єктів інфраструктури - на загальну суму майже 156 млн. грн.

 Співдоповідачами по першому питанню виступили директор Комунального підприємства “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва” Сергій Прогонюк (Презентація виступу), начальники управлінь освіти Наталія Іваніна (Презентація виступу), охорони здоров’я Даніель Карабаєв (Презентація виступу), культури, туризму та охорони культурної спадщини Оксана Шуригайло (Презентація виступу) та житлово-комунального господарства Надія Косар (Презентація виступу). Кожен з виступаючих доповів про стан освоєння за 10 місяців поточного року капітальних видатків, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2017 рік, за своїми напрямками роботи та зоною відповідальності.

Про роботу з питань виплати заробітної плати на підприємствах, в установах, організаціях Дніпровського району м. Києва йшлося у доповіді начальника Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Олександри Сої. Доповідаючи про роботу з питань щодо погашення боргів із заробітної плати, Олександра Вікторівна розповіла про проведення Управлінням постійного моніторингу з цього питання. Окремо відзначила, що стан своєчасної виплати заробітної плати знаходиться під постійним контролем районної Тимчасової комісії з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів, а також управління праці та соціального захисту населення.

Довідково.

 В цьому році проведено 10 засідань районної Тимчасової комісії, на яких заслуховувались звіти керівників підприємств-боржників, аналізувалися причини виникнення заборгованості з виплати заробітної плати та кінцеві терміни погашення боргів на підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності і господарювання, приймались та організовувалось виконання відповідних рішень комісії. Згідно рішень комісії, матеріали про порушення керівниками підприємств-боржників чинного законодавства постійно передаються для вивчення та прийняття необхідних заходів до правоохоронних органів, організацій, установ вищого рівня, тощо.

Окрім цього Олександра Соя розповіла про заходи, які вживаються Комісією щодо недопущення бюджетними установами кредиторської заборгованості. Серед іншого доповідач проінформувала присутніх про те, що працівниками Управління праці та соціального захисту населення постійно проводиться вивчення стану дотримання законодавства про працю на всіх підприємствах-боржниках з виплати заробітної плати. (Презентація виступу)

Довідково.

Спочатку 2017 року перевірено 10 підприємств. За результатами перевірок керівникам підприємств надано 120 пропозицій, зауважень та рекомендацій. Матеріали перевірок направлялись до контролюючих та правоохоронних органів. Зокрема, до Національної поліції у Дніпровському районі та до Головного управління Держпраці у Київській області передано 14 інформаційних довідок. Спочатку  року направлено 56 листів на підприємства-боржники району, 12 листів на засновників підприємств-боржників.

Згідно статистичних даних станом на 01.10.2017 року заборгованість з виплати заробітної плати була на 8 підприємствах району та становила 4 млн 804 тис. грн.

Наступне, на чому акцентувала увагу Олександра Соя у своїй доповіді, було питання мінімальної заробітної плати та легалізації доходів. Доповідач проінформувала присутніх про те, що з метою забезпечення контролю за легалізацією заробітної плати та зайнятості населення розпорядженням Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 11 липня 2017 року № 380 створена міжвідомча робоча група з питань легалізації зайнятості та заробітної плати, забезпечення дотримання державних гарантій з оплати праці в Дніпровському районні міста Києва.

Довідково.

На 01.11.2017 року було проведено 3 засідання міжвідомчої робочої групи, заслухано 3 керівника підприємства, у зв’язку з низьким рівнем середньомісячної та мінімальної заробітної плати.

З початку 2017 року проведено моніторинг мінімальної заробітної плати на 177 підприємствах району. Заробітну плату збільшено на 117 підприємствах району.

Заробітна плата нижче встановленого мінімуму виплачувалась лише особам, які працюють з неповним робочим днем: інвалідам, сумісникам та іншим особам, що викопують неповний обсяг робіт, оплата праці яким проводиться за фактично відпрацьований час.

З початку року проведено обстеження на 34 підприємствах по мінімальній заробітній платі, внесено 408 пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення умов та оплати праці.

Так, середня заробітна плата у нашому районі станом на 01.07.2017 року складала 7779 грн., що на 1063 грн. або па 16% більше, ніж у аналогічному періоді минулого року.

 Також особливу увагу Олександра Соя приділила висвітленню роботи з питань колективно-договірних відносин, що є важливим напрямком захисту прав працюючих громадян. Доповідач зауважила, що Управління праці та соціального захисту населення постійно надає консультативну допомогу суб’єктам соціально-трудових відносин щодо укладання і реєстрації колективних договорів.

Довідково.

За 201 7 рік зареєстровано 87 колективних договорів (2016 - 32), внесено змін та доповнень до 56 колективних договорів (2016 - 34), зроблено 153 зауваження (2016 - 282). З початку року перевірено 121 підприємство району з приводу виконання колдоговорів (2016 - 50).

Наприкінці виступу кожного з доповідачів відбувалось обговорення по суті питання, в результаті чого були напрацьовані відповідні рішення.

Підготовлено відділом з питань інформаційної політики

Перейти до спискуВерсiя для друку